söndag 18 september 2011

Tveka inte på att höra av er!

Bloggen håller på att ta form mer och mer. Under kvällen har jag jobbat med utformningen av bloggen och det börjar ta sig. Än är den inte riktigt klar. Det kommer att komma till en de smarta funktioner på sidan och eventuellt ett twitterflöde i sidofältet. Får se helt enkelt vart det bär.

Har varit en hel del människor inne här idag och har ni önskemål på saker ni skulle vilja ha med här på bloggen eller om ni vill ha en guide inom något program så får ni gärna kommentera här eller skicka mail till kajsa@kajsahedman.se

Jag har ju startat denna bloggen, dels för att det är ett stort intresse, men också på grund av att jag vill dela med mig av det jag lär mig till andra och jag vill i framtiden kunna nå ut med min kompetens till en stor grupp med människor och hoppas i framtiden på samarbeten med människor som man kanske fått kontakt med via bloggen. Så tveka inte på att höra av er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar